piątek, 26 lutego 2016

Wiedźma - Shakes & Fidget - Poradnik

Aby wejść do " pokoju wiedźmy " należy spełnić 2 warunki:
1. Osiągnąć poziom 66
2. Kliknąć na księgę w Gabinecie Magii:
A oto ujawi ci się następująca osoba:
Codziennie Wiedźma żąda od nas danego przedmiotu,
Na obrazku są to amulety.
Kiedy kocioł zostanie przepełniony, wiedźma rozpocznie swój rytuał, trwający 24h.
Po tym czasie na desce w Gabinecie Magii, ukaże nam się artefakt ( do kupienia :P ).
Dostępne są jeszcze tzw. Zwoje ( na samej górze ) : 


Przedmiot: Broń 
Nazwa zwoju: Miecz Zemsty 
"Zaczaruj swoją broń, aby zwiększyć obrażenia krytycznych ciosów." 
Działanie: +5% do obrażeń ciosu krytycznego.


Przedmiot: Napierśnik 
Nazwa zwoju: Broda Mario 
"Zaczaruj swój napierśnik, aby podczas przygód częściej znajdować grzyby." 
Działanie: +50% szansy na znalezienie grzybka podczas zadania


Przedmiot: Buty 
Nazwa zwoju: 36960-stopowe buty 
"Zaczaruj swoje obuwie, aby skrócić czas swych przygód."
Działanie: Skraca czas każdej wyprawy o 30 sekund (nie zmniejsza ilości awanturniczości potrzebnej do wykonania misji)


Przedmiot: Rękawice 
Nazwa zwoju: Cień Kowboja 
"Zaczaruj swoje rękawice, aby częściej wyciągać broń jako pierwszy. Rozpoczyna zawsze osoba z wyższym współczynnikiem reakcji." 
Działanie: Współczynnik reakcji +1 (osoba z wyższym współczynnikiem rozpoczyna walkę) 


Przedmiot: Nakrycie głowy 
Nazwa zwoju: Aura Podróżnika 
"Zaczaruj swoje nakrycie głowy, aby otrzymywać dodatkowe punkty doświadczenia podczas swych przygód." 
Działanie: Dodaje 10% premii doświadczenia do każdej wyprawy.


Przedmiot: Pas 
Nazwa zwoju: Spragniony Wędrowiec 
"Zaczaruj swój pas, aby zmieścić od czasu do czasu dodatkowe piwko." 
Działanie: Zamiast 10 możemy wypić 11 piw w karczmie.


Przedmiot: Amulety 
Nazwa zwoju: Nieposkromiona Zachłanność 
"Zaczaruj swój amulet, aby częściej znajdować przedmioty podczas swych przygód." 
Działanie: Zwiększa szansę na znalezienie przedmiotu podczas wyprawy o 10%


Przedmiot:Pierścienie 
Nazwa zwoju: Modlitwa Hieny Cmentarnej 
"Zaczaruj swój pierścień, aby znajdować więcej złota podczas swych przygód." 
Działanie: Dodaje 10% premii złota po każdej wyprawie.


Przedmiot: Talizmany 
Nazwa zwoju: Rytuał Krezusa 
"Zaczaruj swój talizman, aby zwiększyć szansę na łupy w najazdach innych graczy." 
Działanie: Premia w złocie podczas wygranej na arenie większa do 20% 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz