czwartek, 25 lutego 2016

Jaką klasę wybrać? - Shakes & Fidget - Poradnik

Cześć wam,
 Napiszę dziś krótki poradnik dla klas w grze Shakes & Fidget. Opiszę budowę , statystyki i wszystko inne  ;). Możliwe, iż może to być  szczególnie dobre dla początkujących.
1. Wybór klasy
Istnieją trzy klasy w tej grze:

                                                                 Zwiadowca
Zwiadowca ma szansę 50% na unik ataku. Jego pancerz jest dość dobry (25%) i ma łuk. Myśliwi mogą przetrzeć sporą część szkody,  i mogą trwać nieco dłużej niż Magowie. Myśliwi są uważani za bardzo dobre postacie w lochach, ponieważ istnieje bardzo niewiele potworów maga w lochach (Magowie są wrogami myśliwych), a jeśli miał szczęście, może wygrać z dużo silniejszymi przeciwnikami tylko przez unik powszechny i nie brakuje ich ataków. Główną cechą Zwiadowców jest Zręczność. Ogólnie: Myśliwi są dobrym wyborem, jeśli chcesz szybko przejść lochy.
                                                                   Wojownik
Wojownik jest klasą pancerną. Posiada specjalną siłę sprzętu, gdzie wyposaża tarczę. Tarcza ma szansę  bloku (napisane w opisie), to zazwyczaj 25% (na wyższych poziomach 15 i tak dalej), aby zablokować atak. Ich główną bronią są miecze i maczugi. Wojownicy zadają najmniej obrażeń, ale mają szalone ilości zdrowia. Wojownicy są uważani za bardzo  przydatne w wojnach, głównie do napadów. Główną cechą wojowników
to siła całkowita: Wojownicy są dobrym wyborem, jeśli wolisz Zespół gildii gameplay!
                                                                       Mag
Mag ma wysoką wartość obrażeń do ataku, ale bardzo krótki pasek zdrowia. Noszą różdżki jako główną broń. Mag jest świetny w PvP, są zazwyczaj  na najwyższej pozycju w sali chwały. Oni również ukańczają lochy dość szybko, ale nie tak szybko, jak myśliwi. Prosta gra maga - więc polecam tę klasę, aby rozpocząć grę. Ogólnie: Magowie są mistrzami PvP, jeszcze dość łatwi do kontrolowania. Dobry wybór dla początkujących.

1 komentarz: